Kuidas valida endale aeroobikapalli?

Kuidas valida endale aeroobikapalli?

Aeroobikapall on mõeldud mitmekülgseks kasutamiseks. Sobib keha venitamiseks, tasakaalu harjutuste, aeroobika ning ka lihtsalt koduse võimlemise jaoks. Aeroobikapalliga on võimalik treenida nii selja- kui ka kõhulihaseid. Lisaks on võimalik tugevdada tuharaid ja vaagnat. Selline pall on äärmiselt rahakotisõbraliku hinnaga ning sellega on võimalik treenida väga lihtsal moel keha kõige olulisemaid ja suuremaid lihasgruppe.

Üldine standard suuruse juhend:

45 cm 152 cm või lühem*
55 cm 153 cm to 173 cm
65 cm 175 cm to 188 cm
75 cm 190 cm to 200 cm
85 cm 202 cm või enam

 

Lisaks aeroobikapallile on olemas ka istepallid,  mis sobib hästi asendama traditsioonilist kontoritooli või mistahes istet

✔️Aitab parandada tasakaalu
✔️Soodustab korrektse rühiga istumist
✔️Õigete harjutuste puhul tugevdad nii kõhu- kui seljalihaseid või ennetad valusid (võimlemispalliga harjutusi sooritades on koormus liigestele väiksem)
✔️Hea abivahend taastusravis

Published by

X