Kuidas valida endale aeroobikapalli?

Kuidas valida endale aeroobikapalli?

Aeroobikapall on mõeldud mitmekülgseks kasutamiseks. Sobib keha venitamiseks, tasakaalu harjutuste, aeroobika ning ka lihtsalt koduse võimlemise jaoks. Aeroobikapalliga on võimalik treenida nii selja- kui ka kõhulihaseid. Lisaks on võimalik tugevdada tuharaid ja vaagnat. Selline pall on äärmiselt rahakotisõbraliku hinnaga ning sellega on võimalik treenida väga lihtsal moel keha kõige olulisemaid ja suuremaid lihasgruppe.

Üldine standard suuruse juhend:

45 cm 152 cm või lühem*
55 cm 153 cm to 173 cm
65 cm 175 cm to 188 cm
75 cm 190 cm to 200 cm
85 cm 202 cm või enam

 

Lisaks aeroobikapallile on olemas ka istepallid,  mis sobib hästi asendama traditsioonilist kontoritooli või mistahes istet

✔️Aitab parandada tasakaalu
✔️Soodustab korrektse rühiga istumist
✔️Õigete harjutuste puhul tugevdad nii kõhu- kui seljalihaseid või ennetad valusid (võimlemispalliga harjutusi sooritades on koormus liigestele väiksem)
✔️Hea abivahend taastusravis

Published by

Comments (4)

  • Marlon Smith Reply

    Donec ultricies tristique pede. Nullam libero. Nam sollicitudin felis vel metus. Nullam posuere molestie metus. Nullam molestie,aenean ultricies felis ut turpis.

    24.02.2016 at 06:26
  • Sahara Smith Reply

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec mollis. Quisque convallis libero in sapien pharetra tincidunt aliquam elit ante.

    24.02.2016 at 06:26
    • john deo Reply

      Praesent sit amet ligula id orci venenatis auctor. Phasellus porttitor, metus non tincidunt dapibus, orci pede pretium neque,sit amet adipiscing libero.

      24.02.2016 at 06:27
  • Sahara Smith Reply

    Aenean bibendum. Curabitur mattis quam id urna. Vivamus dui. Donec nonummy lacinia lorem. Cras risus arcu, sodales ac, Sed a libero. Quisque risus erat.

    24.02.2016 at 06:27

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

X