Mis mäng see PaddleSmash on?

Kas oled kunagi mõelnud, mis juhtuks, kui ristata omavahel Pickleball ja Spikeball? Tulemuseks on PaddleSmash – uus ja äge seltskonnamäng, mis toob kokku parima mõlemast maailmast. See on lihtne, hasarti tekitav ja sobib suurepäraselt igas vanuses mängijatele. 

Mis on PaddleSmash ja kust see tuli?

PaddleSmash loodi Ameerika Ühendriikides tänu kolme lapse isale, Joe Binghamile, kes soovis tuua turule uue, kaasahaarava mängu, mida oleks lihtne õppida ja millest saaks terve pere koos rõõmu tunda. Ta töötas välja kontseptsiooni, mis ühendab Spikeballi tempo ja Pickleballi osavust ning pani sellele lõbusa ja kompaktse vormi.

Koostöös ettevõtjate ja tootearendajatega jõudis PaddleSmash kiiresti turule – ning plahvatusliku eduga! Mäng on leidnud kiiresti tee paljude spordisõpradeni. Selle populaarsuse taga on:

  • Lihtne mänguloogika

  • Võistluslik, aga sõbralik tempo

  • Lõbus nii lastele kui täiskasvanutele

  • Lihtne transportida ja kokku panna

Kuidas mängida PaddleSmash’i?

PaddleSmash’i mängitakse paaridena – 2 vs 2. Mängijad asuvad ümber spetsiaalse mängulaua, mille keskel on madal võrk.

Komplekt sisaldab:

1 kokkupandav mängulaud koos võrgu ja põhjaosag

4 reketit

2 palli

Kõik see mahub lahedalt laua sisse, muutes selle ideaalseks kaaslaseks igale suvepäevale!

🏓 PADDLESMASH 2 vs 2 – DETAILSED MÄNGUREEGLID

SERVIMINE

  • Mängu alustab noorim mängija.

  • Serv peab olema lihtne ja vastuvõetav ning löödud otse vastu mängulauda (serv toimub oma paarilisele).

  • Kui pall on mängu servitud, siis servival tiimil on 2-3 lööki, et pall mängulaua vastu tagasi lüüa
    (serv ei lähe löögina arvesse).

  • Punkte saab koguda sõltumata sellest, kumb tiim servib.

  • Servijärjekord liigub päripäeva pärast igat punkti.

PUNKTISÜSTEEM

  • Mängitakse 11 punktini.

  • Geimi võitmiseks peab olema 2-punktiline vahe.

  • Punkt antakse, kui:

    • Tiim ei suuda 2–3 löögiga palli laua põhja vastu lüüa.

    • Pall ei põrka mängulaua põhjast või puutub maad.

    • Löök ei lähe üle võrgu.

LÖÖMINE

  • Löömine seisneb selles, et pall lüüakse reketiga mängulaua põhja vastu ja põrkab seejärel üles ja üle
    võrgu. Igal tiimil on lubatud teha 2 kuni 3 puudet löögikorra ajal (soovitus: vastuvõtt, tõste, SMASH!).
    Oma löögikorra ajal peab tiim tegema vähemalt 2 lööki ning mõlemad paarilised peavad palli
    puutuma.

  • Mängijal on lubatud teha kaks järjestikust lööki, aga mõlemad mängijad peavad löögikorra ajal
    palli puutuma (nt. mängija võib esimese löögiga servi vastu võtta ja teise löögiga paarilisele ette
    tõsta ning seejärel paarilisel peab lööma palli juba mängulaua põhja vastu).

  • Pall võib löökide järgselt võrku puutuda, kuid peab puutuma mängulaua põhja.

LIIKUMINE

  • Mängijad võivad liikuda vabalt igas suunas punkti käigus.

  • Peale punkti lõppu tuleb naasta algasendisse.

‼️ ERIPÄRAD JA ERANDID

  • Kui servil pall puudutab võrku, aga liigub üle võrgu, siis mäng jätkub – see on lubatud serv.

  • Võrku puutumine kehaga või reketiga on lubatud, kui see ei mõjuta palli liikumist.

    • Kui mõjutab – punkt vastasmeeskonnale.

  • Kui vastane takistab tahtmatult lööki, korratakse punkti.

    • Tahtlik takistus = punkt läheb vastastele.

  • Kui pall ei puutu mängulaua põhja ja läheb võrgu kaudu välja – see ei loe punktina

ÜLES
POPULAARSED:
OSTUKORV 0
HILJUTI VAADATUD 0
YesSport

Liitu meie uudiskirjaga!

Saa esimesena teada meie tegemistest & headest pakkumistest.